Известие

Collapse
No announcement yet.

Идентификация на датчик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Идентификация на датчик

    Осветлете невежия (пак), моля
    Що за джиджавка е това и защо я няма при втория двигател?





    (Не си бях отварял капака на двигателя от два месеца и като почнах да бърша извътре, попаднах на тоя неизвестен ми артефакт, приличащ на датчик под маншона )

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

  • #2
    соленоид на вариатора
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Ахааааа... Тогава вероятно вторият ДВГ е 1.7? Ако се не лъжа, при него няма вариатор...?

      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
      Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

      Comment


      • #4
        Аааа аз си имам още 1 екстра .Първото го имам . Забелязъл съм обаче , че е дал нещо фира защото маншона се пълни с масло. Мислех първо, че е от гарнитурка и му сложих 1 тънка тефлонова гарнитурка , но избива масло от щифтовете за кабелите.Закрепен е с 2 болта с вътрешен шестограм.
        Някакъв датчик за масло е - има 1 мембрана с подобие на съчма в средата.
        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от bass
          Ахааааа... Тогава вероятно вторият ДВГ е 1.7? Ако се не лъжа, при него няма вариатор...?
          А?!
          При нашите ДВГ'та що го няма? Този вариатор какво регулира? ...предварението на момента на запалването ли?! ...да не е нещо като VVT системите на японските двигатели?
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #6
            Вариятор

            Създава променливо газоразпределение в две фази.
            Пуснете търсачка за повече инфо от теми във форума
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #7
              Re: Вариятор

              Първоначално публикувано от Hrabri
              Създава променливо газоразпределение в две фази.
              тва да не е хондз ата да е на фази бре
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Кво да напрайш така пише у христоматията у килийното училище
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #9
                  Re: Вариятор

                  Първоначално публикувано от Hrabri
                  Създава променливо газоразпределение в две фази.
                  Я да ми разясните обяснението, че аз май пак нищо не разбрах
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Z:)m
                    да не е нещо като VVT системите на японските двигатели?
                    Принципно - да, не знам само как е като реализация. При BMW пък е Vanos (единичен и двоен - само на всмукателния вал или и на двата)
                    Иначе някъде в общия техн. раздел имаше една много хубава статийка за газоразпределението (май от БМВ-форума)

                    п.с. Грешка - в Тунинг/Рацинг била темата -
                    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... =%E1%EC%E2

                    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                    Comment


                    • #11
                      Вариятор

                      С тази джавка се оптимизира количеството на постъпващия въздух.
                      Монтира се на смукателния вал в едини край, а другия е захванат за маховичето на вала дето върви ремъка

                      Прилича на "скоростна кутия" която се задейства от клапан променящ движението на маслото по върешна система от магистрали като прехвърля на "предавка" която променя положението на централния/смукателния/ вал

                      Много грубо ама много грубо описано

                      При максимален усукващ момент - клапан я привежда в "Отворена фаза" променя ъгъла на смукателния вал с 25 градуса.
                      При свободен ход или максимална скорост е в "затворена фаза" - нормална позиция

                      Много ми е зле английския и превода може да куца
                      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                      Comment


                      • #12
                        Принципно Храбри е прав само дето се управлява от масления соленоид кога да е отворено а именно над 3000 оборота ЕКУ-то отваря соленоида и вариятора променя ъглите на всмукателния вал
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Принципно Храбри е прав само дето се управлява от масления соленоид кога да е отворено а именно над 3000 оборота ЕКУ-то отваря соленоида и вариятора променя ъглите на всмукателния вал
                          а какво е "маслен соленоид"

                          Comment


                          • #14
                            .....Монтира се на смукателния вал в едини край, а другия е захванат за маховичето на вала дето върви ремъка

                            Aма ние сме с синджир
                            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от голямата риба
                              Първоначално публикувано от Bobo
                              Принципно Храбри е прав само дето се управлява от масления соленоид кога да е отворено а именно над 3000 оборота ЕКУ-то отваря соленоида и вариятора променя ъглите на всмукателния вал
                              а какво е "маслен соленоид"
                              Това е нещо дето рибите неразбират
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X